Ddmdd benim oğlum 6 aylık doğduğundan beri öyle , hatta ilk gittiğimiz doktor reflüden şüphelenmişti takipte kalırız kusmaları olursa ve kilo artışı olmazsa tedaviye başlarız demişti . Ama her ay maşallah kilo alımı güzel gitti kusmalarıda yenidoğanken ara ara oluyordu ama büyüdükçe nerdeyse kalmadı. Şimdi farklı bir doktora gidiyoruz en son gittiğimde sordum reflü olabilir mi diye , reflüden şüphe etmemiz için çok fazla kusması lazım dedi . Üzerinde durmadı . Hatta biz nörolojiye falanda götürmüştük nörolojik bir sıkıntı mı var diye ama nöroloji doktoruda bir sıkıntı görmedi