momft25 biz bugün yaptırdık son dozlar 13 aylık ikisini bir yaptırdık daha oncekileride hep aynı anda oldu hiç sorun yaşamadık ateş olmadı ama bu son dozda bacak ağrısı çok oldu sol ayağına basamiyor sürekli ağlıyor uyutuyorum dönmek isterken ağlıyor uyanıyor hangisi yaptı bilmiyorum daha oncekileride ayakta olmadığı için bu kadar zorlanmamis olabilir diye düşündüm çünkü o zamanlar hiç sorun olmamıştı ufak huysuzluk olurdu ama bu bizi yordu biraz.. bu arada bende bu defa doktora sordum ikisi birmi yine diye doktorumuz daha öncekiler ateş yapmsdiysa vurabilirsin dedi ben öncekilere güvenerek ikisini bir yaptırdım vuran hemsirede önce ikisi bir olunca tedirgin oldu asi kartına bakınca gecmiste yapılmış olduğunu görüp öyle vurdu