edaekici Ya kızlar 1 aylık bebeğim alt gazını artık zor yapmaya başladı özellikle geceleri can çekişiyormuşçasına ağlıyor ne yapsam fayda olmadı sizler ne yaptınız ? Ne iyi geldi ?
969623 edaekici 41 günlüğüz bende kolik olduğundan şüphelenmeye başladım alt gazını yapamıyor hatta günde 4 kere kaka yapan bebeğim artık günde 2 kere yapıyor geceler zehir oldu 2 gündür özellikle berbat sabahta sancılarlayız kucağıma yüz üstü yatırıp öyle uyuttum sıcak iyi geliyor sanırım
ecrinreyyan edaekici rezene için hatta içine anasonda kattırın aktardan alın. Yemeklerinize mutlaka kimyon katın. Ayrıca demlediğiniz rezene çayından bir çay kaşığı bebeğe de verin. Hiçbişey olmaz. İlk kızımda bende yaşamıştım doktor verdirmişti. Şimdi 2. Bebeğim var günde 3 fincan rezene içiyorum öyle bi sorunumuz yok allaha şükür
EypMom 3 aylık olucaz hâlâ devam ediyor 😣 ama bizim üst gaz sorunu var üst gaz çıkaramayınca alta iniyo bukez de çıkaramıyo 🤦🏻♀️
Duyulurum edaekici maflor kullandım, hem probiyotik hem de gaz damlası diye hatırlıyorum. Bir hafta düzenli kullanınca etki ediyordu
edaekici 969623 bende de 3-4 gündür kötüledi dediğiniz gibi kolik bebek olma yolunda olabilir. İnternette okumuştum karnına sıcak havlu koyun gazını kolay çıkartır yazıyordu bizde biraz işe yaradı. Ben artık kökten çözüm istiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
969623 edaekici kimyon çayı içmeyi deneyeceğim bende birde gaz masajına başladım bugün daha bir kere yaptım hiç çıkartmadı ama olsun uyurkende şimdi ekstra bir battaniyeyi karnına sardım bir çözüm bulursanız bana da burdan yazın lütfen bugün 2 gaz damlası alacağım günde 2 defa kullanmaya karar verdim 2 farklı damla umarım işe yarar
edaekici 969623 kimyon çayı bende içiyorum sütümden alsın diye geceleri gaz sıkışmamız çok oluyor diye dün akşam yatmadan önce bir çay kaşığı bebeğime verdim denemek için (internette verilebilir yazıyordu) gece rahattık kendi kendine çıkarttı. Bir kaç gün böyle vermeye devam edicem bakalım nasıl bi değişim olacak.
Duyulurum 969623 ahh tabii ki oğlumun iki aydan sonra geçti gitti gaz sancıları. Akşamları çok ağlardı, gece uyuyamazdi, sabahlar felaketti. 4. ayla birlikte tekrar huysuzluklar uykusuzluklar başladı ama gaz değil. 2-4 ay arasında her şey yolundaydı
969623 edaekici benim bebeğim birde uyumuyor çok sıkıntılı olmaya başladı 3 kez beslenme saatini uykusuz geçirdi full ağladı yani bildiğiniz 6 saat uyumadı
Emralpakcn Kızlar ben sabsimlplex kullandım ama bence hiçbir damla işe yaramıyor maalesef açıkçası biz dibine kadar gaz sorunu yaşadık 4. Ayda tam olarak geçti dönmeye başlayınca geçer dediler inanmadık ama gerçekten geçti gece pırt pırt bırakıyor yavrum inşallah sizin de geçecek sabır
edaekici Emralpakcn Bebeğüm ağladıkca içim gidiyor canı acıyor gibi ağlıyor. İnşallah bir an önce geçmesini istiyorum.