Canım üstünü incelt benim evimde geçen anca 23 dereceye dusurebilmistim ama her cami açmadan tabi yoksa bu k Z cidden çocuk ateş düşse bile burun akıntısı ile falan kalıyor zıbın ile tut ben 38.5 üstüne çıkınca artık şurup vermistim Allah şifalar versin tüm bebislere zor dönemler😔