15 gün önce gece ateşlendi bütün gece kucağımda uyudu, o günden sonra araa ara gece ateşleniyordu ağladıkça kucağımıza aldık tabi. Bu zamana kadar en kötü dönemlerinde bile gece uykusunu hiç bozmamıştı, uyanmazdı. Uyansa dahi geri uyurdu.bu atak mı yoksa huy mu değiştirdi hala hastalıktan mı yapıyor çözemiyorum😞perişan olmuş durumdayım saat başı çığlık çığlığa uyanıyor kucağa aldığım gibi uyuyor ama yatağa koyunca yine uyanıyor ağlıyor ..babası alıyor kucağına onda da durmuyor bana dönerek bana gelmeye çalışıyor.Gece toplasan 2 saat anca uyuyabiliyorum . Yaşayan var mı böyle bir şey?