Oğluma doktor tavsiyesiyle sidefer demir damlası kullanıyorum , 3.5 aylıkken gaz sorunumuz bitmişti sonrasında geri geldi . Ben ek gıdaya geçtiğimiz için geri geldiğini düşünüyordum ama ek gıda vermediğim günde olduğunu farkettim bir kaç sefer . Bugün sabahta uyandı hiçbir sıkıntısı yoktu keyfi yerindeydi sidefer damlayı verdikten 5-10 dk sonra ıkınmaya çığlıkla ağlamaya başladı ara ara . Daha önce şüphelenmemiştim ama forumda okuduğum kadarıyla bir kaç kişide aynı sorunu yaşamış . Başka bu şikayeti olan var mı? sidefer yerine ne tavsiye edersini? Bestiron temiz içerik diye okudum bestironu kaç damla veriyorsunuz?