Merhaba bebeğim zayıf bi çocuk olduğu için gece beslendiği kadar beslensin diye düşünüyordum ama baya abarrtı bu olayı 3 saatte bir kalkıp mama içiyor bu durumu nasıl azaltabilirim gece beslenmesini kesmek istiyorum kahvaltısını düzgün yapmıyor çünkü aç olmadığı işin ama gece de kalkıp ağlıyor mamayı içincr susup uyumaya devam ediyor ;((