11-zeynepbebek- Merhabalar bebeğim 11 aylık bugün gece 2 defa kustu aynı şekilde bende ishal ve kusma var sanırım salgın varmış nasıl atlattınız yardımcı olursanız sevinirim
Kuzularinanasi 11-zeynepbebek- biz de gecirmistik daha önce ailecek…malesef eve girdi mi herkese bulasiyor.emzirdim bol bol.kendim de ishali gecirmek icin yogurt yedim probiyotik aldim bolca su.acile gidip belki serum alirsaniz o da toparlar sizi daha cabuk
11-zeynepbebek- @Kuzularinanasi sabaha karşı gittik serum taktılar ama kızım çok hareketli olduğu için ona sadece şurup ile probiyotik verdiler inşallah geçer kaç gün de atlattınız
Kuzularinanasi 11-zeynepbebek- benim kucuk 17 aylikti ozmn.2 kere kusmustu. 1 gunde gecti onunki.ates vs yoktu ztn.ben de 2 ,3 gunde iyilestim.ama bunye meselesi ins kolay atlatirsiniz