[silindi] canım 4 çoçuk annesi olarak diyeceğim şudur en küçüğümde 5.5 aylık ilk 2 yıl özellikle yani 2 yaşına kadar sürekli değişiklik yaşarsın özellikle uykusuyla birde genelde emzirildiği yada beslenme olduğu için bu uyku düzeni zor oluşur
Bazen az uyur bazen çok uyur bazen gündüz uyur uyumaz bu sürede sürekli atak dönemi olacak çünkü 4 ay atağı,diş dönemi,büyüme vs gibi 2 den sonra biraz daha rahatlarsın kreş zamanına gelincede tamamen düzen oluşuyor