Kızlar inanin artık kafayı yemrk üzereyim . Işi gereği evden çıkınca çığlık kiyamet kopariuo kpı önunde baba ba adiye yerdenyere vuruyor kendini sürekli baba baba. Uyucak yjnr baba diyr ahliyo gece uyuren baba diyr sayıkladıği oluyo. Ya neler var ya çıldiracam artık baba işe gitti diye yerden yrre vurdu kendini kalktı geri yatmadı asla . Yani bu kadarı normal mi gerçekten sinirden oturup ağlıcam