Sofyatomasatlas Kızlar ikinci bebeğimi kucağıma aldım. Diğer çocuğum 3 yaşında şu an. Şifa niyetine sütümden versem sorun olur mu sizce? Yani kaşıkla bardakla filan. Sütüm fazla çünkü.
Cennet70 Sofyatomasatlas bence ver kanser hastalarına bile verildiğini duydum ben bide hastalanmayancocuk var instagraöda o kişi hemşire böyle şeyleri biliyor bi konuşması geçmişti ona da sor istersen
Birbebetoannesi Sofyatomasatlas oğlum 2,5 yaşında bebeğimde 2 aylık bir kereliğine mahsus büyük oğluma vermiştim sonra düşündüm o da emdi zaten belli bir döneme kadar bu sütte küçük oğlunun rızkı diye düşünerek bir daha vermedim. Bu benim şahsi düşüncem tabi 🌸🌸
Sofyatomasatlas Cennet70 evet takip ediyorum dediğiniz sayfayı bi bakayım. Bence de zararı olmaz faydası olur diye düşünüyorum
Taze_annecik Sofyatomasatlas Aksine yararı olur. İmkanım olsa şuan yine sağıp verirdim. Kanser hastalarına anne sütü arıyolar yana döne
Sofyatomasatlas Birbebetoannesi zaten fazlasını vermekten bahsediyorum alıcam buzluğa atıcam kim bilir içicek mi içmicek mi belli bile değil onun yerine bir yudum vericem öyle şitrwlerce vermekten bahsetmiyorum