yazmira25 Hanımlar kurutma makinesi almak istiyorum kullanan var mı memnunmusunuz bebek olduktan sonra kış ayında hele ki çok zor oldu eşyalar kurumuyor uygun fiyata memnun oldugunuz kurutma makinası varmı yazarmısınız
_tuuggcce_ yazmira25 hoover annem kullanıyor, memnun. Bende gördüm güzel çıkarıyor kıyafetleri. Benim arçelik, memnunum. Sadece hijyen programı dışında biraz nemli çıkarıyor ama çekme va yapmıyor o da sıcaklığın verdiği nem sanırım
Ceycey001 queenmom_ mayıs ayından beri hover kullanıyorum cok arastırdım yok yogusmalı yok ısınpompalo yonelekgirik tasarrufu Yok arcelik olsun hepsi hikaye beyaz esya tamircisi arkadaslada konustuk hover aldık cok cok memnunum masallah diyeym neymis o çamaaıe asıpmtoplama kurudumu yagmur yagdımj derdi valla keske oncedn alsaydım hocer al git en ucuzundan al benim b sınıfı ısı pompalı elektirikte oyle fark olmadı kıyafetlerde cekme sünme olmadı hatta media markt den aldık bide kasko yaptırdım 5 senelik 5 sene boyunca media makt ilgilenecek bi sorun okursa degistirme iade de var dediler
Ceycey001 Ceycey001 bebek kucagımda bazı yanlıs kelimee yazmısım kusura bakmayın Ben 5000₺ e aldım cok paralar vermeye gerek yok yanş ben veremem oyle 10/20/30 binler sonucta buda aynı işi görüyo
Busranisa Ceycey001 bende hover düşünüyorum uygun diye gakat google yorumları çok berbt hep şikayet korktum açıkcası
Ceycey001 yazmira25 bi hover ın videolarını izleyin benimki cıkan filtre altta büyük onuda temizliyorum kimisinde o cıkmıyo fırcayla temiliyorlar fırcayla temizlenecek biswy degil uzun süre kullanımda sıkıntı yasanır Kimi makinanın oçıkmadıgı için senede bir temizletmek gerekiyomu