Crnpyrz bizimde 5. Gün kontrolde değeri 13 çıktı ertesi sabah 12 çıktı bol bol emzirmeye çalıştım mama yada başka hiçbişey vermedim, uyandırmak çok zor oluyordu bir saat uğraştığımızı bilirim, her uyandırmaya çalışmamda ağlıyordum öyle gördükçe çok üzülüyordum zorla tutturmaya çalışıyordum, bol çiş yapması gerekli kaka günde bir yapıyordu ama çiş bol bol yaptı bi ay olmadan attı rengide düzeldi. Sürekli ellerine ve ayaklarına bakıyordum sarardı mı diye ama pamuk gibiydi oradan anlamaya çalışıyordum değeri yükseldimi diye en sonda yüzü ve göz aklarından gitti. Geçmiş olsun ilk günlerde bunları yaşamak zor ve üzücü geliyor biliyorum ama geçiyor halbuki hiçbişey yokmuş yani şimdi düşünüyorumda. Herkes geçiriyormuş.