burakdenizinannesi Merhaba anneler ben 5 günlük bir lohusayım bebeğimi her emzirdiğimde göğüs ucum çok acıyor ve bebeğimde göğüsüme kilitlenip yarım saat 40 dk emiyor her çektiğinde canım yanıyor ne yapmalıyım yardım edin 🙏
Toman burakdenizinannesi garmastan pomad krem ve e vitamini kapsülü iyi gelir göğüs uçlarınıza. yenidoğan döneminde bebekler çok emerler sadece açlıktan değil kendini güvende hissettiği yer orası 🥹🌸
Melike_ikra burakdenizinannesi benimde öyle oldu ilk günlerde bol bol zeytinyağı sürün göğüs ucu kremi kullanın. Benim de çok kötü acıyordu emziremiyordum kabuk bağlamıştı artık ama göğüs ucum alıştıkça yara da geçmeye başladı biraz sabredin.
ozge2105 burakdenizinannesi gogus kalkani almani tavsiye ederim ben 2 bebegimdede kullandim mycey diye bi marka vardi foyatida digerine gore uygun tek onun faydasini gordum
yagmr52 burakdenizinannesi benimkini zeytinyağı ve gümüş kapak geçirdi ben çok geç aldım keşke daha erken alsaydim diyorum o yüzden burada soran herkese gümüş kapak öneriyorum inşallah erkenden geçer
burakdenizinannesi Toman Çok teşekkür ederim pomadı aldırdım eşime sürdüm bekledim biraz ama göğüs ucu koruyucu taktım öyle emzirdim bir süre takacağım göğüs uçlarım toparlanana kadar umarım bir an önce alışır 🙏🌸
M-V-S868820 En ekonomik benim yöntem buzdolabı poşetini kestim göğüs uçlarıma koydum bu alışma döneminde orasi hep nemli kaldığı için hiç bir sorun olmadan atlattık
lilac burakdenizinannesi bende de aynı problem olmuştu sürekli göğüs ucu kremi sürdüm. Tam geçmese de hafif rahatlatıyordu. Kremi sürüp gümüş kapak kapatın. Bir de kapağın içerisine birkaç damla anne sütü ekleyin. Aslında tam çaresi biraz daha sabır sanki bu acıları hiç çekmemişsiniz gibi geçecek birkaç güne 🌸
Mgii burakdenizinannesi Canım ilk günler yaşamayan yoktur bunu. Lansinoh beni rahatlatmıştı. Gümüş kapakta biraz etki etmişti. Ama tamamen geçmemişti. Biraz dayan sonra inan geçihor.