Selam kızlar, benim oğlum 1 yaşında ve 11 buçuk kilo. Normalde gece 3 saatte bir kalkar mamasını içer uyurdu. 1 hafta önce rahatsızlandı ve gece mama içmek istemedi. Ben de vermedim, ayran verdim filan. Şimdi iştahı yerine geliyor gibi ama hazır mama vermemişler gece beslenmesini kessem mi acaba diyorum. Ama şimdi acıkmış gibi daha sık uyanıyor ve emziği acıkmış gibi emiyor. Eminim mama verdiğimde içecektir. Çok kararsızım çocuğı aç da bırakmak istemiyorum. Bilemedim