Merhaba, bu uyku eğitimi konusunda kafam karışık. Uyku düzeni oluşturmak demek daha doğru sanırım.
Sorum şu; Burada görüyorum bebeğim şı saat oldu uyumadı diye.
Bebekleriniz şuan uyumuyorsa yenidoğan döneminde de yani bi 4. aya kadar aynısı mıydı uyku düzeni?
Ya da yenidoğan döneminde mis gibi uyuyup şuan da da aynı şekilde devam ediyorlar mı?