Anneler merhaba şubatta 3 yaşına girecek bir kızım var genel olarak insanların nazlı diye tabir edebileceği bir çocuk mesela herhangi bir şeye hayır kızım olmaz vs diye sebebini anlatınca bile hemen dudaklarını büzüp ağlar bu da sanırım elimden gelen herseye evet dememden kaynaklı bilmiyorum belki de karakteri böyledir 🤷♀️ son 2 3 gündür ne zaman ama annecim öyle yapmayalım vs birsey desem kızma kızma diye dudaklarını büzüyor ve kizmadigimi söyleyince normale dönüyoruz. Ama sizi temin ederim bu zamana kadar birkez bile sesimi yukseltmedim ona asla kızmadım birseye hayır diyorsam hep sebebini anlattım asla kuru kuru hayır olmaz demedim. Bu kelime lügatına nasıl eklendi bilmiyorum izlediği birkaç youtube videosundan şüpheliyim onları da zaten engelledim ve izletmiyorum. Ama böyle de çok üzülüyorum gerçekten biri duysa kızıma hep kızıyorum zannedecek ama asla hiçbirseyi kızarak söylemem ses tonuma bakisima bile dikkat ederim karşımda bir çocuk olduğunu hep hatırlatırım kendime. Etrafımda da ona kızacak potansiyelde hiç kimse yoktur aksine her istediği olan her istediği anında yapılan bir çocuk ne yapacağımı şaşırdım yaşayan yada bunu ona nasıl unutturacagimi bilen anneler yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏