Kızlar yanı kolık degıldı oglum ama gazlı bebekti 6. Ayını gecıyoruz hala da gecelerı gaz sorununa uyanıyoruz mesela 1 saattır ayaktayız cıkaramıyo gazını aglaya aglaya sankı yenı doğan gibi. Bazı gunler cok rahat kendısı cıkarıyo bazı gunler hep böyle sancılı kolık bebekte bıle 4-5 ayda gaz sorunu cozuluyo dıyolar bızımkının suan kendı cıkarabılmesı gerekmıyo mu