sunbul Çok geçmiş olsun canım.Ben de 3,5 aylık hamileydim depremi biz 6-6,5 siddetinde hissetmemize rağmen etkilendim ve televizyonda gördüklerimden çok etkilendim,kendimi hep enkaz altındaki annelerin yerine koydum😔Rabbim bir daha acı yaşatmasın ki ağır yasamaj daha büyük tranva.