huzurumnisa 3 ay 12 günlüğüz bebeğim bi kaç gündür aşırı huzursuz , ağlıyor sürekli ve mızmız geceleri de aynı çok çok geç yatıyor hatta yatmıyor diyebiliriz ne yapıcam nesi olabilir acaba bu durumu yaşayan var mı
Deletedmom_110 huzurumnisa gaz problemidir büyük ihtimal masaj ve ılık duş damlalarla destek yapıyor musunuz?
tefe huzurumnisa bizde tam 3 ay 12 günlüğüz şuanda suratıma doğru bakarak gülüyor asla uyumuyor 😂 4. ay atağı diyip kendimi teselli ediyorum
Kbrspn63 huzurumnisa 4. Ay atağı büyük ihtimalle en zor olan atak bence o bizim çok fena geçti Allah yardımcınız olsun
hilarious 3 ay 14 günden slm aynı delilikler bizde de mevcut 4 ay atağını yasıyoruz galiba. Memeyle kavga edip sonra hafif dalnıca memesiz uyumama var çığlıklar yardım çığlıkları var 😂 dünyamıza uyum sağlamaya çalısıyor annesi 🤗 uyku perdesi olayına dikkat etmeye başladıkça toparladık gibi 2 gündür. Gündüz uykularını 1:45 saat arayla yaptırıyorum ayakta emziriyorum pış pış sesiyle bulabildiğim çözümler bunlar 🥲
hilarious huzurumnisa valla zor evet işi gücü bıraktık tamamen odaklandık kuzuya biz hep kucakta hep temas istiyo 🤭 2 hafta sürüyormus dayanacağız 💖
hilarious Bi de eğer memeden ayrılırsa elinden tutup uyuyoruz su samurları gibi djdhhs güvende hissedyor yoksa sabaha kadar uyanmasa da ıh ıh mızmızlanıyo biz uyuyamıyoduk bi yeri ağruyo diye eşim keşfetti bunu da 😂
huzurumnisa hilarious Ben ilk başta hasta sandım baktım hasta değil de böyle atak haftaları gibi sonra buraya yazmak geldi aklıma
hilarious huzurumnisa biz de ilk etinden et koparcasına ağladığında panikledik soyduk heryerini mıncıkladık bişey mi oldu bi yerine diye temas ettikçe sakinledi deli kız 😂 zamanla çözcez dillerini işte 🤭
alpereninannesi13 Kbrspn63 biz bikaç gündür böyleyiz ve daha yeni 90 günlük olduk şimdi 4 aylık mı olduk atağa erken değil. Mi niye delirdi bu bebe
Kbrspn63 @" alpereninannesi13 6 ayı atlattımı huzursuzluk azalıyo gazı filan da bitiyor biraz daha sabredin düzelir inşallah
Nafe Kbrspn63 6. Aydan sesleniyorum bu sefer de ayrılık kaygısı başlıyor ve gecede 8 10 kere uyanıp orda miyim diye kontrol ediyor. Emmeden asla uyumuyor kucakta sakinleşmiyor gündüz gözden kaybolduğum anda çığlık kıyamet sanki kolu kırılmış gibi ağlıyor yaş gözünün ucunda zaten direk akıyor artık tuvalete beraber gidiyoruz durum bu🥲inşallah tez zamanda güzel güzel büyürler