Merhaba , tecrübelerinizi duymaya ihtiyacım var .. bebeğim doğduğundan beri kakasını hızlı bir şekilde ve sulu ishal şeklinde yapıyor. Doktorumuz anne sütüne geçildiğinde bu durumun ara sıra olabileceğini söyledi , ama sürekli oluyorsa alerjiden şüphelendi , iki gün sonra alerji testine gireceğiz . Böyle bit durum yaşayan var mı , sancısı yok ama hep ishal .. bir de bebeklere alerji testi nasıl yapılıyor?