Ceylanalissa Bebeğim 5 buçuk aylık hipp kullanıyoruz anca uykusu gelince içiyor mamasını onun dişinda sevmiyor önerdiğiniz mama var mı
Tugcegoktas Bende hipp kullanıyorum dogdugundan beri ve cok memnunum,kabızlık ve gaz sorunuda olmuyor cok şükür.Tavsiye ederim severekte iciyor
ayfernaz Aptamil kullanıyoruz biz canım tavsiye ederim tat olarakta içerik olarakta anne sütüne en yakın mama