miniksavasciveannesi Hem aciyor hem kendi patlayip irin akitiyor normal mi ? Hep yok ama ara ara oluyor ?
Zeytin-gozz1 miniksavasciveannesi sanırım onun kasınıp yayılmaması gerekiyormus.yengem bu şekilde ameliyat olduğunu söylemişti ama aynı sivilceler mi bilemiyorum tabi.
Satranc miniksavasciveannesi bu apsedir . Bende de makatta apse var bende sivilce sandım ama hem ağrılı hemde böyle içe doğru düz uzanan bir şişlik var doktora gitmek gerek ama ben hala gitmedim
Satranc miniksavasciveannesi ufak bir ameliyatla boşaltacaklar yüksek ihtimal. Gidince bana da yazar mısınız neler yapıldığını yakında bence gideceğim
miniksavasciveannesi Satranc patladiki benimki irin akti ben ellemedim sislik var bakayim derken irinin aktigini gordum ama yazarim 👍👍
miniksavasciveannesi Satranc evet bendede oyle elleme hic bidaha cikcak ordan suan bas vermemis bence.
Satranc miniksavasciveannesi ellemiyorum başı kurudu ama biraz elle bakınca dediğim damar şeklinde şişlik var içerden
miniksavasciveannesi Satranc cocukla ugrasmaktan hastanelerden biktik kendimiz icin gidesimiz gelmiyo resmes .s insllah değildir 🥺🤲🏻