Dün gece hayatımın en berbat gecesini yaşadım oğlum bir uyandı çığlıkla baktım yanıyor ateşi 39.7 hemen ılık su yaptım duş aldırcam ama titremeye kasılmaya başladı çok kötüydü havale geçiriyor sandm koşarak ev sahibini uyandırdım abladan yardım istedim duş aldırmak için. Elim ayağım buz kesti kendimi kaybettim 😢😢😞