Kizlar oğlum 14 aylık hastaydı şimdide 4 gündür hafif ateşi var 37 38 arası gidip geliyor sürekli dün doktora götürdük dış çaktırıyor olabilir boğazı tahriş olmuş dedi antibiyotik yazıp gönderdi bide bir hafta önce asi yaptirlar biraz oksuruyordu burnu akiyodu ondanmi acaba diye düşündüm sürekli elleri ağzında kulağını tutup ağlıyor ateşi gecmiyo bı turlu napcami şaşırdım 😔