Bende sevemiyorum ne yazık ki ama mecburen yapıyoruz kahvaltı aliskanligimda pek yoktur akşama kadar bişey yemeden durabilirim sırf hazırlaması var diye 🤣 çoğu zaman dışardan yiyorum ama akşam yemegini ihmal etmemeye çalışıyorum birde bebeğim 9 buçuk aylik ona ayrı yemek yapıyorum ev işi desen bugün temizlik yapsam ertesi gün sanki hiç temizlik yapmamış gibi batıyor bebekle bunları yapmakta çok zor acaba bir tek ben mi bu durmdayim diye.dusunuyorum :(