Selam annelerim,
10 aylık kızım son 1.5 aydır geceleri ağlayarak uyanıyor benimle uyumak istiyor, ağlamasına dayanamayıp yanımda uyuttum bu seferde bana alıştı asla kesintisiz bir uykusu yok yanımda uyuduğu halde uyanıyor bakıyor ben yanındayım 10-15dk sonra tekrar uykuya geçiyor.Yanımda uyutup yatağına koymayı denedim 1 saat sonra uyanıp ağlamaya başlıyor, bekledim dedim belki biraz ağlar uyur ama yok kesinlikle uyumuyor.Uyku düzenini nasıl oluşturabilirim, ağlatarak uyutmak istemiyorum.Tecrübeli annemlerim lütfen yardım! 😞