Adaarya09 Kızlar bugün apartmandaki komşularımla oturuyordum (yaşça benden büyükler 3-4 çocukları var) benim kızım 6 aylık ve yaptığım tatlılardan ağzına vermeye çalıştılar yetmedi tuzlu çubuk krakeri yalatmaya çalıştılar bende sinir oldum uyardım ben asla tuz ve şeker vermiyorum 1 yaşına kadar da vermeyeceğimi söyledim diyorlar ki biz verdik çocuklarımıza vermen gerek hiçbir şey olmaz çocuk tadını alsın her şeyin damak tadı gelişmez asla diye bir olup akıl verip durdular sizce kim haklı? Vermem mi gerekli
pasaklisinkukuli Adaarya09 senin bebegin swnin kararın ama tatlının tadını daba doğrusu şekerin tadını alınca ek gıda reddi olma ihtimali yükseliyor
gokcekocyigit07 Adaarya09 öyle komşu yerin dibine batsın, ben 1 yaşına kadar tatlı, tuzlu vermedim, şu an kızım 27 aylık, asla yemek secmez, abur cubur hala vermem, çok nadir kraker alırız, cocuk senin, en iyisini sen bilirsin, kimseyi takma.
Ayseguloprl Adaarya09 neden izin veriyorsunuz direk müdahale edin eski zaman ile bu zaman hiç aynı mı Allah aşkına ona kalsa bizlere de herşey vermişler o zaman bizde verelim olur mu öyle lütfen kimsenin dediğini duymayın siz bebeğiniz için herkesten daha iyisini düşünürsünüz onun annesi sizsiniz benim bebeğim 9aylık ve benden korkularından kimse hiçbirşey veremez
Elmsnghn Adaarya09 şeker tuz yararlı olsa 50 yaşından sonra cogu neneler dedeler sekersiz tuzsuz yemek zorunda kalmazdi. Tadi tuzla mi gelisiyomus hiç taviz verme mümkünse 1 yasindan sonra bile şekeri sokma hayatina
Adaarya09 gokcekocyigit07 ay bu koca kadınlar yetti artık vallahi kendileriyle kıyaslanıp duruyoruz ☹️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Adaarya09 Ayseguloprl vallahi kaç defadır anlatıyorum uyarıyorum söylüyorum benim kurallarım bu diyorum yok hiçbir şey anlamıyorlar yedirmeye kalkıyorlar artık hepsini hayatımdan çıkarmak zorunda kalacağım yani artık çok bıktım 😅🤦🏼♀️🤦🏼♀️
hilarious Alıp çıkıverseydin ya çocuğunu o ortamdan. Müdahale etmemişsin ki. Senin fikirlerine saygısı olmayan insanların söylediklerini düşünmeye gerek yok. Araştır artısını eksisini vi sürü dr bu konuda fikir beyan ediyo. Kendi de unuza danış. Ha şeker tuz vericem desen de söylediklerim gecerli. Senin kararın önemli etrafın ve bizim söylediklerimiz de değil.
Adaarya09 hilarious cidden hayatımdan sileceğim onları o derece oldum dilimde tüy bitti anlata anlata ama yok cehalet sanırım bunlarınki başa çıkamayacağım en iyisi artık görüşmemek 😵💫
hilarious Adaarya09 valla bilmem de bence görüşmesem de olur komşuculuktan da hiç hazzetmem 😂😂 onlara eğlence geliyordur sen sinirlendikçe.
Esmaerol Adaarya09 1 yasına kadar vermemek gerekiyor doktorlar da o şekilde yönlendiriyor bebegın saglıgı ıcın kimseyı dnleme
Gizmokzilla Adaarya09 herkes her haltı biliyor ayar oluyorum. Bana da dediler herkesi susturdum kimseyi ciddiye alıp konuşturma. En doğrusunu yapıyorsun 🌸
fadikada Adaarya09 burda haklı haksızdan çok daha tuhaf bir durum var bebek sizin ama yedirmeye çalışanlar komşular 🙄 sizsiniz annesi nasıl ve ne zaman neyi vermek istiyorsanız verirsiniz bunun kararını komşularınız veremez. Mesafe koymanız sanırım iyi olur
nazlimom_ Adaarya09 benım komşular yedirmeye kalkınca ellerinden alıyorum beb yedirmiyorum diye öyle öyle öğrendiler annen kızıyo diyip yedirmiyolar smdi 20 aylık cebinde şeker fln getiriyolar önceden açıp verirlerd bende alırdım elinden smdi bana veriyor yedrirsin belki die