Emzirenler 3 aylık iğneden yaptırabiliyor sanırım. Ben yaptırdım sadece 1 doz. 2.dozum ocakta. İlk dozu vurulduktan sonraki ay regl oldum tam 16 gün. Bu ayda 1 hafta kadar çok az lekelenme oldu ama asla regl olamadım. Hatta simdi o lekelenmede yok. Lekelenme oldugunda daha 2.dozu vurulmayacağım hormonlarımı bozdu dedim ama su an bi gözlemliyorum, bilemedim. İnşallah koruması iyidir