eloeso 2 aylık kızım var memelerim yara oldu. Ne yaptıysam geçmedi. Doğruda emzirdiğimi düşünüyorum ama artık acılarından duramıyorum. Şimdi de iğne batar gibi acımaya başladı. Sizin önerileriniz var mı ?
Arzumirac38 eloeso evinizde tahin varsa onun yağını sürün iyi gelicektir emzirmeden önce yıkarsınız eğerki kalırsa emzirdikten sonra tekrar sürersiniz
Ahhannelik eloeso bende çok kötü olmuştum kızımı emzirirken denemediğim krem ve yöntem kalmadı en son tahin yağı sürdüm birde günde iki kez lahananın yeşil yapraklarını dolapta iyice soğutup göğsüme koydum ondan sonra düzelmişti emzirirken ağlıyordum
eloeso Sgnnn kullanıyorum ama bir erkisini göremedim hatta gümüş kapağın çevresi daha da inceldi gibi geliyor
sehribanisler Buzdolabı poseti ile emzrdikten sonra sarın oyle kalsn nemli kalnca yara olmuyor bende suan emzryorum hic yara olmadi ilk bebegimde cok cekmistim
Aht_dd Merhabalar aynı sorunu bende yaşadım. Gümüş kapak ve mustelanın bio diye bir kremi var onu kullandım. Dedikleri gibi nemli tutmak gerek. İnşallah tez zamanda geçer geçmiş olsun 💐🙏🏻
nazli95 Garmastan pomad bir de elbiseye sürtünmemesi için göğüs pedi kullanın ama en önemlisi emzirmeye başlamadan ve bitirdikten sonra sütünüzden koyun. 🌸
Prensesannesi1104 eloeso çok üzüldüm çok fazla sürmüş bende çok çektim nemli tutman gerekiyor canım her emzirmeden sonra sütünle göğüs ucuna sür üstüne göğüs kremi poşetle kapat hep yap ama aynı işlemi bi kaç güne iğleşiyor benim öyle iğleşti iki haftaya atlattım
eloeso Prensesannesi1104 teşekkür ederim artık dayanılmaz bir hal alıyor söylediklerinizi deneyeceğim 😊
tgb37 eloeso Lansinoh lanolin anne göğüs ucu kremi bende bunu kullanmıştım kızım iki aylık ilk doğduğu hafta yara olmuştu hemen geçirdi her emzirme sonrası kullandım birde bebeğe zararı yok kremlide emzirmiştim
Kbr_ay00 eloeso garmasta krem de iyi geliyor kantron yağlar da olabilir bnm de bş göğüsüm yara olmuştu silikonla emzirdiğini için di onu çıkardım geçti öok şükür
birazquality eloeso ben de çok uzun süre çektim meğerse doğru tutturamıyormuşum. Kahverengi kısmı alabildiği kadar ağzına alması gerekiyor yanlış tutmasından kaynaklı olabilir. Bir sürü şey denedim en iyi gelen kantaron yağı oldu
birazquality eloeso 2 3 dk bekleyip çamaşırımı giyiyordum. Eğer göğüs pedi kullanıyorsanız kullanmayın o hava aldırmıyor