Bebeğim dünyaya geleli 3ay 20 gün oldu. İlk çocuğum ve oğlum oldu. Bebeğimi herkesten sakınıyorum. Kimsenin iyi bakamayacağını düşünüyorum. Kimseyle görüşmek istemiyorum. Evde rahatça emzireyim herkesten uzak rahat büyütmek istiyorum. Aranızda böyle hisseden var mı? Varsa neden böyle hissediyoruz sizce?