Sgnnn benim bebeğimde öyleydi , şimdi 7 aylık saçını okşayarak uyutuyorum 🥰 biranda değişiyorlar en zoru ilk 3 aydı benim için sonra eğlenceli hale dönüşüyor . Yıkarken , üstünü değişirken ter dökerdim hele kafasına asla elimi süremezdim şimdi o kadar eğlenceliki 🥰