Bebeğim 13 aylık iştahsız bi bebek hiç yemiyor diyebilirim gün içerisinde sadece pınarın devam sütünü içiyor diğer herşeyi reddiyor (çok nadir tarhana çorbası içiyo sadece) doktora götürdüm sütü derhal bırakmam gerektiğini söyledi zararlı ve belliki buna alışmış ondan yemek yemiyor dedi gece süt yerine ne verebilirim bilmiyorum tecrübesi olan 😔😔