Berko 9 aylık olduk sütüm azaldı hangi marka iyidir acaba normal mama denedim bikere yemedi bende kaşık maması aldım Hero
mesepalamudu16 Berko eğer bebeğiniz duruyorsa evde kaşık maması yapın. O daha sağlıklı olur tadı gayet güzel oluyor. Yine diyorum bebeğiniz duruyorsa sakın bir bebekse
LoveStory Berko ben sabah kahvaltısını kaşık manasıyla hazırlıyorım şuana kadar sadece Hipp tahıllı aldım ama bebeğim kabız oldu. Şimdi aptamil aldım bakayım onu deneyeceğim
tuanamoms_07 Geçen bir diyetisyenin içerik karşılaştırmasında hipp temiz içerik diye ayırmıştı diğerlerinden pek emin değilim.