kacakcay maalesef sorma ya ergenlikte cok aşırı sivilce cıkardım annemin hiç olmazmıs ablalarımın da ama ben kime cektim ya uzun bir süre deri altı nohut büyüklüğünde cıkardı onlar bitti beyaz komedonlar başladı asırı arttı ara aea hala deri altı sivilceleri ne kullandıysam bos en pahalı jelleri kremleri ama düzenli kullanmadım tek eksiğim bu