gamzegem mama sandalyesi, bir adet mama kaşığı (wee baby güzel), bir adet meyve süzgeci, bir adet kollu önlük, bir adet sülük, bir adet cam rende kâfi ☺️ Buharda haşlama aparatı almadım evdeki çelik süzgeci kullanıyorum.
Ben silikon bölmeli tabak ve kase aldım ama çok da gerekli degil bence olmasa da oluyor.
He kendi tabağını biliyor anlıyor birşey vereceğimi mesela ve ileriki aylarda blw yaparsam kendi yemesi için mantıklı. Şu an püre olarak gidiyoruz.
Organik bebek tarhanasıymıs bebek irrmigiymis çok takilmicam. Annem tarhana yapıyor ondan vericem irmiği de geçen eledim gayet bebek irmiği oldu incecik. Kayınvalidem de öğütücü var orda Pirinc unu yaparım çekerek yulaf unu yaparım yulaf alıp irmiği de çekerim orda veya.
Robotlar da aynı işi görüyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum..
Keçi boynuzu unu almayı düşündüm ama oda erken ergenliğe sebep oluyor falan diyolar.
Tam buğday unu marketten alirim diye düşündüm yani bu kadar. Çok kasmayacagim tadimlaei bitirdik sayılır karnabahar ve yumurta sarısı kaldı. 6 ay 11 günlük su an.
muhallebi türlerine gecicm corbalara geçicn sonra bebe bisküvisi falan yaparım.
Bide hurma özünü kendim yapicam şeker niyetine kullanım 12 hurmayı 24 saat sicka suda beklet soy çekirdeğini çıkar biraz suyundan ekle robotta çek hurma özü haziir ☺️ organik bulursm pekmez alacağım dut pekmezi veya uzum☺️
Uzun olduysa kusura bakmayn belki işinize yarar 🌸