bazi seyler beni üzüyor yazık diyorum o bebeğin midesi bünyesine diye ama herkesin kendi bileceği bisiy bununda farkindym. Uyarıyorum çekiliyorum mecbur . Ablamin 2 kızı da sürekli abur cubur yiyor 1 yaşından beri ablası kantinden getirdiği şeyleri verirken alıştırmış Puding olsun hazır şeyler yiyor. Benim bebeğim 17 aylık hiç vermedim geçen gün mecbur 10 dkk oraya bıraktım hemen onada Puding yedirmisler çocuklar bide heyecanlı bi şekilde anlatıyorlar. Kuzenimin çocuğu 9 ayliktan beri cips kahve vs. veriyor . Diğer kuzenim 1 aylık bebeğe gözümün önünde karpuz suyu verdi ben şok. Başka bi tanıdık bu soğukta yenidoğan bebeğine incecik giydirip gezdiriyor. bağışıklığı güçlü olsun diyor .soğuk hasta etmez sıcak eder diyor üstünde örtü bile yok . Yenidoganken bile halının üstünde tutuyordu bi bez felan sermeden. Ne biliyim bana tuhaf geliyor böyle şeyler. Hepsini uyardığımdan bana uzaylıymışım gibi davranıyorlar ..bisy olmaz çok abartıyorsun diyorlar ben bebeklere üzülüyorum hasta olurlarsa kader diyip geçecekler ama bazı şeylerde kaderi suclayamayız ki.. sadece içimdeki sıkıntıdan yazdım bu kadar rahat olmayın.. belkide ben çok kasıyorumdur 🙄🫣