Merhaba kızlar. Kızım 6 ay 19 günlük. 6 aylık oldugu gün diş patlattı alttan bi tane öncesi ve cıkarma süreci cok sancılıydı. Daha sonrasında bu hafta grip kaptı ve dr a gittik ilaç falan hala akıntımız var. şu 3 gündür gece asla uyumuyor. Sallanmakta direniyor. Gecen gece 2 de uyanıp sabah 6 buçuğa kadar agladı ve en son babasının omzunda uyuyakaldı. Dün gece 4 te kalktı ve ağlayarak 6 bucuga kadar geldi uyudu. Bu gece asla sallanmak istemiyır daha şimdi ayaklarımda uyudu ama cok yoruldum artık lütfen bişey bi çare gösterin bu cocuk neden ağlayıp uyumuyor ne yapıcam ben ya😫😫😫🤯