elifhncr Kızlar fotoğraf eklemeye çalıştım ama yapamadım size şöyle anlatayım hamileliğin ikinci ayında yüzümün sağ tarafında sivilce gibi kızarıklıklar çıkmaya başladı hiçbir şekilde gitmiyor Benim gibi olan var mı hatta olup da düzelen var mı ?
Noname21 elifhncr ya bende de var ilginçtir ki mesela banyo yapıyorum belirginleşiyor sonra kayboluyor sonra yine geliyor
papatyammm_34 elifhncr iki kasımın ortasında dediğiniz gibi kırmızı bir nokta sivilce gibi ama sivilce değil. Hamileyken oldu ve gitmedi. Doğum yapalı 26 ay oldu. Ne yaptıysam geçmedi. Ama bazen çok belirgin bazen çok belirsiz gibi. Anlamadm gitti.
papatyammm_34 Noname21 İnanır mısınız bugün aklımdan geçtiniz. Uzun zamandır girmiyordum buraya bugün aklımdan geçtiniz. En son sıkıntınız vardı ailevi eşinizle. Merak ettim düzeldi mi? Boşanma dan bahsediyordunuz