İyi geceler annelerim 💗💗💗
Hamile kalmadan önce başlangıç aşamasında olan fıtığım doğum ve bebekle geçen bir sene bir de sanırım belden olduğum iğnenin de etkisi ile iyice ilerlemiş. Artık yürüyemez hale geliyorum bacağımdan çektikçe katlanılmaz bir hal alıyor ve aşırı kambur oldum. Doktorum ilaç yazmadı emzirdiğim için krem verdi o da hiçbir işe yaramıyor, ve ameliyat dedi. Fakat ameliyatın kısa süreli bir iyileştirme sağlayıp sonra tekrar ettiğini duydum hep bu yüzden cesaretim yok . Hacamat iyi geliyor diye araştırdım, dinsel boyutu bir yana tıpta da uygulanan bir yöntemmiş bilgisi olan varsa anlatırsa çok sevinirim.