2 aylık bebeğim süt içerken bazen nefesi kesiliyor sütümde Maşllah var yani acaba sütüm çok olduğu için yorulduğundan mı böyle yapıyor fakat bazende yatakta uykuya geçerken iç çekiyor sesli bir şekilde nefes alış verişini duyuyorum sizin çocuklarınızda böyle mi