Hanımlar iyi geceler, 3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj, 1 ölü doğum(40.haftada kordon dolanması) derken, hamd olsun kızım Lina 2,5 yaşına yaklaştı bile, şimdilerde kardeş düşünüyoruz ama kanımda pıhtılaşma megili var, 9 ay oxopar iğne, bir sürü ilaç kullanma ile geçiyor, daha önce özel kliniğe gittim ve özel hastanede doğum yaptım ama şu an maddi durumumuz çok da buna elverişli değil, ilk 3 kimyasalda devletten öyle zorluklar çektim ki soğudum, ilgi sıfır, bir yandan da artık kardeş zamanı geldi diyorum ama kararsızım, sizler diğer çocuklara ne zaman karar verdiniz, ay hadi dertleşelim ❤️🙏 bu arada daima zayıf olan ben gebeliklerde kullandığım ilaçlardan ve pes pese olmasından kaynaklı kızımı 123 ile doğurdum ama şu an 80 kiloyum, 10 kilo daha versem yeter diyorum, her şeyden önce sağlık olsun tabi ama, malum bizler epey kilo alıyoruz, yanında çocuk, karnında çocuk nasıl geçer bilemiyorum, desteğinize ihtiyacım var.