Prensescik Aralığin 2 sinde olmam lazımdı olmadım hala bı basinda bide 4 gün oldu test yaptım korktum hamilemiyim acaba diye negatif çıktı olsa zaten pozitif olurdu diyorum bide gribdim ilacda içmiştim oda geciktirirmi bu kadar nerdeyse 10 gün geçti
HappyQueen Prensescik benimde bir ara 15 gün geçikti 2 test yaptım birde kan verdim sonuç negatif çıktı. Ara ara gecikmeler oluyor ama içinizin rahat olmasını istiyorsanız kan testi de verin ❤️
annediyebiri Prensescik hayır sürekli test yapıyordum çıkmıyordu kuruma çizgisi bile olmuyordu 12. Gün yine test yaptım 5 dk sonra kuruma çizgisi gibi bir çizgi belirsiz olmuş doktora gittim geç döllenme dedi