Öncelikle merhaba anneler ; oglumu yatirmak icin yatagina koydum bu arada oglum 3 yasina girecek, kapinin arkasinda ceketler asiliydi, birden sessiz sessiz icten aglamasina sahit oldum , noldu oglum dedim ben zaten besige biryerini vurdu felan, kapiyi gosteriyor montlardan korkmus olabilir diye aldim hepsini, hic birsey birakmadim, Sonrasinda onu sakinlestirip tekrar yatagina koydum kapiya bakip bakip sessiz ağlıyor, neyden korktu bilmiyorum 🤷🏻♀️ sizce neden . İlk defa basima geldi