Merhaba, bebeğim 3 ay 7 günlük. 3 gündür her şeye ağlıyor. Mesela elini ağzına götürüyor çekiyorum ona ağlıyor. Önlüğünü ağzına alıyor çekiyorum ona ağlıyor. Acıkıyor memeyi verene kadar ortalığı yıkıyor ve sinirden tutmuyor. Bu ayda olup yaşayan var mı acaba?