Deseydin ona ki sen çok biliyorsun da niye bu koltuktasın, nefret ediyorum böyle kör cahillerden, olmasa benim olmazdı, yani olabilir de olmayabilir de hiç bir korunma yüzde yüz değil, bana kalırsa anın tadını çıkar, ayrıca geçmiş olsun, her şeyin de en hayırlısı olsun 🌸🙏