bakbendeanneoldum Doğum yapalı üç gün oldu doğum yaparken 82 kiloydum simdi 78 . Yavas bi düşüş mü normal mi hala bacaklarımda ödem var sanki bide ne zamam geçmeli bu instamomlar hemen zayıflıyor ua
kubraduru1 bakbendeanneoldum bende ilk doğum yaptığımda bir anda verdim gibi oldu sonra yavaşladı emzirme döneminde yavaş yavaş verdim bol su içerek
Sena_mom_bz bakbendeanneoldum arkadaşlar gitmiyor o kilolar ben 80 ile doğuma gittim eve geldim 76 ydım 2 haftada 72 oldu zorlaa sonra 68 oldu bir ay sonra ondan sonra da hiç veremedim geri aldım ta ki 71 olunca çocukta 8 aylıktı diyetisyenle çalıştım 63 e düştüm hamile kaldığım kiloya 3 ayda o da gitmiyor yapışıyor çok emek vermek lazım ilk zamanlar buna takılmayın sütünüz olsun yiyin emzirin dert etmeyin 6 aydan sonra diyet yapın süt azalıyor malesef yazık yavrulara
ISILTAN bakbendeanneoldum Merhaba :) Gözünüz aydın Allah sağlık ile büyütmeyi kısmet etsin inşallah :) Ödem , karındaki şişlik , vucuttaki ağrı inanın zaman ile geçiyor :)