aysesmsk ahh ahh kaç gündür neler çekiyorum. Çok şükür hırıltı geçti biraz balgamlı öksürük kaldı. Yaptıklarımı söyleyeyim soğanı ikiye bölüp karanfil batırdım baş ucuna koydum, çok terletmemeye çalıştım oda ısısı 24 dereceyi geçmedi. Sıcak havluyu sıkıp peteklerin üzerine koyarak nem oluşturdum. Her beslenmeden önce burnunu temizledim. Her uyumadan önce de serumla soğuk hava verdim. Fitospan doğal öksürük şurubu verdim doktorumuz verdi. Cold mix damla damlattım yastığına🤣 biri iyi geldi ama hangisi bilmiyorum o yüzden hepsini yazdım. En önemlisi okula giden küçük çocuklu ailelerle görüşmeyi kestim bir süre çünkü doktorumuz okullardan bir virüs geldiğini söyledi 🙄 bir de su veriyor musun bilmiyorum ben üç çay kaşığı kadar ılık su veriyorum boğazı yumuşasın diye.