mabelpera Ek gıdaya ne Zaman ve nasıl geçtiniz? Doktor önerisi mi yoksa evde ufak ufak tadım mı yaptırdınız? Henüz 4.5 aylık bebeğim merak ediyorum
Sena_mom_bz mabelpera o aylarda başladım emmeyi bırakmıştı formül mama sevmiyordu bende bizle her öğün masaya oturttum her şeyden ağzına ufak ufak verdim meyve sebzelerden ekmek felan yiyemez sanmayın gördükçe istiyorlar verin izleyin boğulmasınlar kontrol edin şimdi 11 aylık bizle aynı yemekleri yediriyorum emziren anneler geç başlasa da olur benim yavrum açtı mecbur erken başladım çok kabızlık yaşadık ama geçti şükür
BENOYLEUYGUNGORDUMM Deryatugay 4 ay 20 günlüğüz doktorumuz 15 gün sonra başlıcaz tadımlardan dedi bekliyorum bende öyle:)
Hilal9 Sadece tadım elma suyu azar azar havuc suyu püresi armut gibi sadece bunları verebiliyorum herşeye alerjimiz var ☺3 gün kuralı olmadan aman bişey vermeyin
aileceksaskiniz Hilal9 ne tarz bulgular görünce anladınız alerjisi oldugunu yalnızca deri bazında mi yoksa sindirim sistemi rahatsızlıklarına sebep oldu mu?
hestiaone Biz 4,5 aylıkken doktorumuz tadıma başlattı, çay kaşığıyla yediğiniz herşeyden tattırın sınır yok ama ek gıdaya başlayınca tabıkı her gıdayı tattırıp yedırmıcez demıstı.5,5 ayda tam olarak ek gıdaya geçirtti .
Dilararden hestiaone yediğiniz her şeyden tattırın derken? Misal şu an domates çorbası içiyorsunuz onu da mı? Ya da ne bileyim tavuk balık? Bu çok saçma
Sena_mom_bz Dilararden sakın tavuk vermeyin aman bir yaşı bekleyin her şeyden tattırın derken verilmesi uygun şeylerden bahsediyoruz araştırın 6 7 ayda ne veriliyorsa 5 ayda verin ufak ufak bir çay kaşığı gibi ama düzenli artırarak gideceksin sonra tatlı kaşığı kadar sonra yemek kaşığı derken 2 kepçe çorba içer duruma gelecekler tarhana yap içir az yağlı ve tuzsuz