Kızlar bişey merak ediyorum ben. Kızım bugün tam 17 aylık oldu Rabbime şükürler olsun. Bilinçli olarak ikili kelimelerden su ver,bu ne kullanıyo sadece. Tekli kelimeleri (beni bi yere oturcağı zaman) eliyle oraya vurup şuraya,burda,al,ver,gel,(işine gelirse anne yada bana Songül, baba)mama,amca,abla,abi,dede,Hatice , horoza üürü köpeğe havhav kelimeleri var. Ama mesela bazen net söylediği kelimeleri bi kere söyleyip bidaha söylemiyo. Parkta mesela iki aynı oyun aleti vardı birini kullanıyodu karşısındakide aynısıydı. İşaret edip karşıdakini aynı dedi. Ama bidaha onu kullanmadı. Bi kere net şekilde geldim dedi aklıma gelmeyen bi çok kelime var. Bu şekilde mi ilerliyo sonradan mı kullanıyolar yada neden böyle merak ediyorum